FANDOM

Imię i nazwisko Zaakar Dakred
Wiek około 60
Płeć Mężczyzna
Zawód Poprzedni

władca

Ranga SSS
Przynależność Brak
Poprzednia przynależność Bractwo Starszych Panów
Partner Legless
Rodzina Zukar (Syn)

Hank (Syn)

Zaako (Wnuk)

Zarahi (Wnuk)

Milly (Wnuczka)

Umiejętności Ognisty demon, szermierz

Zaakar: Ojciec Zukara i Hanka, dziadek Zaako, Zarahie'go i Milly, lider Bractwa Młodych Panów. Naznaczony paktem demona.

Pradziadek Zaakara otrzymał władze nad miastem Unbeaten, aby chronić miasto podpisał pakt z diabłem. Pakt miał w sobie mały haczyk, gdyż przechodził na najstarszego syna nowego pokolenia. Rządy Zaakara były tyranią, ponieważ stał on się dyktatorem. Zlecał zabójstwa łowcą głów, aby zabijali wieśniaków, którzy nie spłacają swoich długów.

Bractwo się rozpada, a Zaakar staje się śmiertelnie chory. Po śmierci syna, Zaakar ucieka - Obecnie nie wiadomo co się z nim dzieje.

WYGLĄD:

Wysoki, umięśniony mężczyzna o długich, gęstych, czarnych włosach, czerwonych oczach, jasnej karnacji. Ubiera się w białe szaty.

OSOBOWOŚĆ:

W młodości był świetnym przywódcą, jednak władza uderzyła mu do głowy i stał się tyranem, zlecał zabójstwa, stał się zagrożeniem dla mieszkańców miasta, stał się bezlitosnym i okrutnym człowiekiem.

FABUŁA:

Wiadomo tylko o zniknięciu Zaakara.

UMIEJĘTNOŚCI:

Jako naznaczony paktem demona, opanował drogę ognia, a poza tym mistrzowsko posługiwał się przeklętym mieczem. Zazwyczaj nadużywał swoich zdolności przez co stał się śmiertelnie chory.

CYTATY:

*Słabi ludzie znają swoje miejsce! (do Edgara)

CIEKAWOSTKI:

  • Prawdopodobnie wstąpił do piekła,
  • Zaako bardzo przypomina Zaakara wyglądem, jak i zachowaniem,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki