FANDOM

Nowy dzień: Ranek...

Po hucznej imprezie Unbeaten zaczyna renowacje miasta - pomagają wszyscy mieszkańcy oraz delegacje z innych miast i państw.
Zaako odbywa obrady głównych głów państwa w stolicy Khedesh. Dumny Pan Unbeaten siedzi przy okrągłym stole wokół dziesięciu władców państwa. Rozmowę przerywa Zaako.

  • Zaako: Czyżby mój słuch się pogorszył?
  • Władca(1): Coś nie tak?
  • Zaako: Ostatnio na obradach zostałem wyśmiany, a dziś jacyś skrępowani jesteście.
  • Władca(2): Jest nam za to wstyd.
  • Zaako: Możecie zwracać honor na kolanach, bo grupa robotników to za mało.
  • Władca(1): Mamy inny sposób. Postanowiliśmy, że wspólnie sfinansujemy odbudowę miasta.
  • Władca(3): Jest nawet pomysł zmiany stolicy i centralnego władcy.
  • Zaako: Łaski mi nie robicie tymi sposobami! Zamieńcie słowa w czyny, a staniecie się wiarygodni.

Zaako opuszcza pomieszczenie z hucznym trzaśnięciem drzwiami. Widzimy jak Zaako wraz z Maximum wracają na Assko do miasta. Od razu po powrocie Zaako udaje się do Rachesa, który jest zdziwiony wizytą Pana miasta.

  • Raches: Co Cię tu sprowadza mój Panie?
  • Zaako: Mów mi po imieniu proszę. Pamiętasz swój projekt rekonstrukcji miasta, przez który zostałeś wyśmiany przez mego dziada?
  • Raches: Niestety pamiętam...
  • Zaako: Dziś stajesz na czele budowlańców Sojuszu i kierujesz nimi wedle swoich projektów.

.

Edgar spotyka Korneela przed pomnikiem Korneliusza.

  • Edgar: Co teraz zamierzacie?
  • Korneel: Era Kamikadze dobiegła ku kresu! Teraz musimy zacząć nowe życie.

Rozmowę przerywa Severax, który wraca ze szpitala - cały zabandażowany.

  • Severax: Przepraszam, że przerywam, ale może dołączycie do Zwiadowców?
  • Korneel: Do Zwiadowców? Ale...

Znikąd pojawia się Trysa.

  • Trysa: Bung opuścił miasto, aby szerzyć nauki twojego ojca.
  • Korneel: Mój ojciec się mylił. Nie chce się zabijać, bo bez tego też można osiągnąć sukces!
  • Edgar: Więc jak? w Zwiadowcach macie drzwi otwarte.

Edgar odchodzi.

  • Severax: Przemyślcie to!
  • Korneel: Byliśmy zgranym sojuszem i...

.

Maces budzi się przytulony do nagiej Adel w mieszkaniu. Chłopiec energicznie zaczyna szarpać śpiącą Adel, po czym kobieta się budzi.

  • Adel: Co się stało?
  • Maces: KIEDY JEST PEŁNIA?
  • Adel: Na śmierć zapomniałam! Mamy dwa dni!
  • Maces: W ile się wyrobimy na dojście tam?
  • Adel: [Przecież to 2 dni drogi... ] Około całego dnia.

Szybko pakują się i planują najszybszą drogę. Po wyjściu z mieszkania Maces z Adel zmierzają ku kryjówce Zwiadowców, jednak wokół budynku tłumy fanów i paparazzi. Jeden z fotografów zauważa chłopca i wciąga go do kryjówki, gdzie widzimy wszystkich członków gildii otoczonych stylistami i projektantami mody z innych krajów. Zebrani światowi projektanci kreują gildii nowy rozpoznawalny uniform, który będzie wizytówką Zwiadowców. Maces nie mając czasu wybiega z kryjówki, po czym wraz z Adel ruszają przed siebie w kierunku watahy. Opuszczają tereny miasta. W lesie przed Unbeaten kobieta rozbiera się, a odzienie pakuje do plecaka i przekazuje chłopcu. Adel zmienia się w wilka.

  • Adel: Wskakuj!

Przygnębiony Maces wskakuje na przemienioną Adel, a ta z niesamowitą prędkością rusza przed siebie.

  • Adel: Co jest z tobą? Od dłuższego czasu nic nie mówisz...
  • Maces: Boję się, że nie wkroczymy na czas.
  • Adel: O to się nie bój!

Adel natychmiastowo zwiększa prędkość.
.
Po sensacji stylistów, Zabójcza pięść odwiedza karczmę, w której zastaje Bara.

  • Zabójcza pięść: Szukałem Cię!
  • Bar: Co tam?
  • Zabójcza pięść: Wybieramy się na galę sztuk walk mieszanych, a w tym resling... Może się przejdziesz z nami?
  • Bar: A są tam browary?
  • Zabójcza pięść: Pewnie!
  • Bar: No to znasz odpowiedź.

Oboje wychodzą z karczmy, gdzie czekają na nich Zaako z Zabójczą krwią i Kotresem na pokładzie, którym jest Assko. Wszyscy zebrani wzbijają się w powietrze na bestii i ruszają przed siebie.
.
Poruszający się chłopiec na wilczej koleżance podróżuje już dobre kilkanaście godzin. Maces zauważa, że przyjaciółka jest już porządnie zmęczona. Obecnie znajdują się w bambusowych lasach. Adel z przemęczenia nie zauważa dość dużego kamienia, przez który się potyka, powodując upadek ze stromej górki. Wspólnie zaczynają się turlać, po czym wpadają w małe jeziorko. W wodzie Adel automatycznie wraca do ludzkiej formy i mdleje. Maces wynurza się z wody, gdzie dostrzega brak przyjaciółki.

  • Maces: ADEL!?

Chłopiec dostrzega bulgotanie i cienie w wodzie, więc od razu nurkuje. Widzi nieprzytomną nagą Adel na dnie, więc zaczyna szybciej płynąć, jednak powoli zaczyna brakować powietrza.

  • Maces: [Zrobię to!]

Maces dociera do Adel, łapie ją za rękę i szybko zaczyna się wynurzać. Brak tlenu powoduje podwodne kaszlnięcia, jednak chłopiec się nie poddaje i ostatnimi resztkami sił wyciąga przyjaciółkę z opał.

  • Maces: [Udało się!] Adel!

Chłopiec rozpoczyna resuscytacje na nieprzytomnej kobiecie, po chwili Adel odzyskuje przytomność, plując wodą w twarz Macesa.

  • Adel: Dziękuu...

Kobieta ponownie zamyka oczy i zasypia. Maces okrywa Adel swoim płaszczem, a jej mokre ciuchy, które były w plecaku rozwiesza, aby je wysuszyć - czerwieni się na widok ogromnego czarnego stanika i skąpych, czarnych majteczek. Chłopiec rozpala ognisko i zasypia na siedząco.
.
Zaako wraz z ekipą docierają na największą galę, która znajduje się na małej wyspie Arena. Assko oddala się, po czym kładzie się na największej wieży. Ekipa przechodzi przez ogromne wrota, gdzie omijają mnóstwo umięśnionych mężczyzn, którzy najprawdopodobniej są zawodnikami gali. Ludzie wokół krzywo i z pogardą patrzą na logo Zwiadowców naszych bohaterów. Ochrona przeszukuje ekipę, gdzie zatrzymują Bara.

  • Ochroniarz: Zakaz wstępu z alkoholem.
  • Bar: To moje lekarstwa.

Ochroniarze dokładnie przetrzepują Bara, gdzie znajdują około 10 butli różnych trunków oraz jedną, małą buteleczkę ukrytą w nogawce.

  • Ochroniarz: Dość dużo masz tych lekarstw.
  • Bar: No dobra macie mnie.

Bar dodatkowo wyciąga cztery dość duże butle z rumem. Zdziwieni ochroniarze zaczynają bić brawo. Po przejściu przez ochronę, ekipa przechodzi na trybuny, skąd widzą małe pole walki otoczone pochodniami. Siadają w dobrych miejscach, widząc wszystko dokładnie to co dzieje się na arenie.
.
Maces budzi się w nocy, gdzie dostrzega ubierającą się Adel w bieliznę. Chłopiec stara się oprzeć pokusie, jednak podgląduje.

  • Adel: Czemu mnie podglądujesz? Przecież tyle razy widziałeś mnie nago...
  • Maces: Jaaaa nieee... Uch przepraszam.
  • Adel Hahaha! Musimy iść dalej.

Rozpoczyna się nocny marsz. Są blisko celu, jednak muszą ominąć kilka wiosek.

  • Maces: Daleko jeszcze?
  • Adel: Musimy przejść niezauważeni przez kilka osad eksperymentów.

Widzimy ogromne pola, a w oddali drewniane mury. Nastaje całkowita cisza. Maces z partnerką powili i niezauważalnie przechodzą przez pierwszą osadę, gdzie ponownie widzimy same pola zbożowe. Nagle za polami widać las, który przypomina czarną przestrzeń. Udaje się dostać do lasu, więc zaczyna się wędrówka po lesie - nic nie widać, a skazani są na zmysły Adel, która prowadzi chłopca za rękę. Ciszę przerywa odgłos kroków.

  • Adel: Ktoś tu jest!

Adel przeciąga chłopca do krzaków, po czym kładzie się na nim.

  • Maces: Co jest?
  • Adel: Znam ten zapach.

Za nimi pojawia się mężczyzna.

  • Mężczyzna: Witam!

Mężczyznę oświetla kilka latających świetlików - Jest to Paulf ubrany w czarny płaszcz z kapturem.

  • Adel: Co tu robisz?
  • Paulf: To samo co Ty...
  • Adel: Zawsze miałeś w dupie watahe i nagle chcesz pomóc?
  • Paulf: Coś w tym stylu.
  • Maces: Nadal jesteś członkiem Generals?
  • Paulf: Jak mogę być członkiem martwego bractwa?
  • Adel: I co Ci odbiło, że dołączyłeś do nich?
  • Paul: Fascynacja.
  • Adel: odbiło Ci totalnie.
  • Paul: Generals - Gildia, która jest wolna, żyje swoim zdaniem i dzielnie dąży do swojego celu. Czyż to nie jest fascynujące?
  • Maces: Dobra! Musimy iść.

Trzyosobowa drużyna rusza w kierunku serca czarnego lasu.