FANDOM

NOWY PAN - Zamach!

Dnia kolejnego: 

Po głębokich rozkminach, Maces zna już swój cel.

  • Maces: Ojcze! Dokonam zemsty. To jest moja nowa droga!

Po śmierci Ojca i zniknięciu dziada - Zaako zostaje prawowitym następcą tronu. Obywatele cieszą się na wieść nowego Pana. Miasto zostaje ozdobione wizerunkiem nowego pana. Z tego faktu odbywa się koronowanie, a później wielka impreza. Mieszkańcy elegancko ubrani, gdzie zebrali się na uroczystości w sali apelowej pałacu. Widać obficie wystrojone stoły.
(Zaako ubrany w złotą zbroje.)

Koronacja:

Do siedzącego na tronie Zaako podchodzą główne głowy miasta.
Maces wchodzi do pałacu, gdzie przygląda się koronacji. Widzi mnóstwo straży, pilnujących nowego władcę.

  • Przewodniczący rady miasta: Po wielkich wyczynach twoich przodków, jesteś zobowiązany przejąć obowiązki władzy. Jest to wielka odpowiedzialność, gdzie musisz się wykazać lojalnością wobec ludu, chronić królestwo stawiając swoje życie oraz dbać o interesy. Z pokolenia na pokolenie przekazywany jest miecz Zaak (demoniczny miecz jednoręczny, określany rangą legendarny), który posłuży Ci do godnego reprezentowania mienia. Czy chcesz kontynuować starania swoich przodków?
  • Zaako: Tak! Jestem gotów oddać życie miastu i mieszkańcom.
  • Przewodniczący rady miasta: Czyń honory!

Zaako podnosi miecz Zaak, a ludzie na jego cześć wiwatują. Zszokowany Maces rozgląda się po różnych zakątkach, które mogą się przydać przy zamachu.

  • Maces: [Dokonać zamachu na prawowitym następcą tronu? stanę się przestępcą, chociaż nawet bez tego stanę się przestępcą.]

Po koronacji odbywa się huczna impreza:

Edgar pojawia się pogratulować Zaako, po czym opowiada rządy za czasów Zaakara.
(Edgar - przyjaciel rodziny Darkred, niski, starszy mężczyzna o siwych, krótkich włosach i zielonych oczach, ciemnej karnacji. Ubrany w elegancki garnitur.)

  • Edgar: Władza przechodzi z pokolenia na pokolenie, gdzie najstarszemu synowi nadaje się imię na literę Z, gdyż kojarzy się z wielkimi przodkami. Tylko najstarszy syn może przejąć władzę. Chyba jasno się wyraziłem... pokręcone to trochę! ha ha...
  • Zaako: Rozumiem, a jacy byli przodkowie jako władcy?
  • Edgar: Większość władców twoich przodków byli tyranami, ale to przez pakt.
  • Zaako: PAKT?
  • Edgar: Kiedy indziej Ci o nim opowiem... Twoi poprzednicy byli surowi, ale przez to miasto się rozwijało. Za czasów Zaakara mówiono, że zastał wioskę, a zostawił ją w fortece, zaś Zukar zastał fortece, zostawił królestwo. Stąd ludzie określali tą posiadłość... Ja wolę mówić miasto. Hehe...

Nocą:

Po ceremonii Maces omija straże pałacu i wchodzi do pokoju śpiącego Zaako.

  • Maces: Żegnam Pana! ...
  • Maces: Nie mogę! Zabijając go teraz niczego nie udowodnię, a stanę się bezwartościowym przestępcą.

Chłopiec niezauważony wychodzi z pokoju, a później pałacu, po czym błąka się po mieście.
Zły na siebie Maces spaceruje po mieście, gdzie spotyka kształtną kobietę, która goni uciekiniera. Bez wahania chłopiec rusza pomóc. Widzi uciekiniera biegnącego po dachu, więc także się wspina na dach i biegnie za mężczyzną, jednak chłopiec się potyka i wypada z dachu w ciemną uliczkę.

  • -Maces: No nie!

Nagle widzi jak na końcu uliczki biegnie uciekinier, więc Maces szybko tworzy niewidzialny mur mima, aby zabarykadować wyjście z uliczki.

  • Maces: Mam Cię!

Kobieta łapie przestępcę, po czym dziękuje Macesowi za pomoc.

  • Kobieta: Witam! Nazywam się Adel... Miło, że pomogłeś mi złapać tego gnojka! W nagrodę zapraszam Cię na kolacje.

(Adel Wolf - piękna, niska, kształtna kobieta o bardzo długich, granatowych włosach. Ubrana w lekki pancerz tropiciela.)

Adel zaprasza chłopca do luksusowej restauracji, gdzie wspólnie jedzą ekskluzywne dania.

  • Adel: Moja kondycja spadła z formy... haha
  • Maces: Nawet najlepszym się zdarza.
  • Adel: Czego szuka taki chłopiec w tym mieście?
  • Maces: Odpowiedzi na mnóstwo pytań i zemsty!
  • Adel: Prawie jak ja kiedyś, a skończyłam tak jak widzisz.
  • Adel: Masz się gdzie podziać?
  • Maces: Masz może łatwiejsze pytanie?
  • Adel: Tak myślałam... Mam wolny pokój, który mogę Ci udostępnić.
  • Maces: Nie znasz mnie, nie wiesz jaki jestem i chcesz mi pokój udostępnić? Dopiero co się poznaliśmy.
  • Adel: Mam wyostrzone instynkty, więc wyczuwam w tobie dobrego człowieka, a poza tym pomogłeś mi schwytać uciekiniera! Także nie możesz spać pod gołym niebem.

Po niezwykłej kolacji kobieta zabiera Macesa do swojego mieszkania, gdzie udostępnia mu jeden z pokoi. Ogólnie mieszkanie śmierdzi psim żarciem.
Wychodząc rankiem z pokoju chłopiec czerwieni się na widok półnagiej Adel, po czym mdleje.

  • Adel: Ale słodziak!

Rankiem Zaako postanawia otworzyć arenę, która ma wyłonić najlepszych wojowników.

  • Zaako: Tak! Pokaże miastu swoją siłę, a do tego poznam możliwości mieszkańców!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki