FANDOM

Imię i nazwisko Mees Cherry
Wiek Teoretycznie ponad 100,

ale rozwój stanął przy 25

Płeć Kobieta
Zawód Opiekunka, uzdrowicielka,

nauczyciel

Ranga S
Przynależność Brak
Poprzednia

przynależność

Szafot
Partner Eliz (kiedyś)
Umiejętności magia uzdrawiająca

i światła, ataki paraliżujące

Mees: Była członkini gildii Szafot, później opiekunka Zaako, zwana Boginią, gdyż jej figura jest boska (według Zaako jest pierwsza w rankingu biustów).Biała wiedźma - uzdrowicielka.

Jako młoda dziewczyna otrzymała specjalną moc przez którą jest nieśmiertelna, gdzie jej ciało nie starzeje się (zatrzymało się w rozwoju), jednak nabrało wdzięków.Moc ma jej służyć do specjalnego zadania, którym jest odnalezienie człowieka z przepowiedni.Przemierzała różne kontynenty w poszukiwaniu wybrańca.Chodź nie widać w swoim życiu przeżyła dużo tzn. zloty i upadki, wojny i pokoje itp...Krążąc po świecie spotkała kobietę, której uratowała życie. Zapoczątkowała się wielka przyjaźń między białą wiedźmą Mees a, czarną wiedźmą Eliz, gdzie były jak ogień i woda.Wraz z Eliz stworzyły bractwo Szafot, gdzie z początku podążali ścieżką światła.Jednak po zwerbowaniu pseudo-wyjątkowych osób stali się przestępcami.Zaczęły się listy gończe i w ogóle, a Mees oczekiwała czegoś innego, więc opuściła szeregi Szafot i podążyła swoją własną ścieżką światła.

Znając Zaakara postanowiła wychować jego wnuka, więc zatrudniła się jako opiekunka, gdyż rodzice Zaako byli ciągle zajęci.Mees stała się kimś więcej niż opiekunką dla chłopca (bliską przyjaciółką), gdyż ich relacje były bliskie, od małego czuł się przy niej swobodnie.To ona zabierała go do gorących źródeł, gdzie bardzo mu się spodobało i postanowił mieć własną łaźnię.Poza tym prywatnie uczyła edukacji szkolnej Zaako.

WYGLĄD:

Średniego wzrostu, szczupła z nadzwyczajnymi kształtami kobieta o długich, rozpuszczonych, koloru kwitnącej wiśni włosach, jasna karnacja, oczy koloru błękitnego.Ubiera się w długie, białe sukienki zakrywające jej małe stopy, paznokcie maluje na biało, nie znosi nosić butów, więc chodzi boso.

OSOBOWOŚĆ:

Jest bardzo miłą i spokojną osobą, cierpliwą, skupioną, wrażliwą (płacze z powodu zachowania Zaako), ma dystans do siebie, pełna nadziei.

UMIEJĘTNOŚCI:

Jest uzdrowicielką, więc jej magia nie jest stworzona do walki, aczkolwiek potrafi oślepić wroga błyskiem lub ogłuszyć dźwiękiem.Może także kusić ciałem, jednak nie czuje się z tym najlepiej.Często wykazuje się sprytem.

CIEKAWOSTKI:

  • Jako opiekunka jej pokój znajduje się naprzeciwko pokoju Zaako,
  • Prawdopodobnie jest biseksualistką,
  • Ma największe kształty w całej serii (druga z kolei jest Adel),
  • Prawdopodobnie jedna z najstarszych żyjących ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki