FANDOM

Imię i nazwisko Garry
Wiek 40
Zawód Członek rady

miasta

Ranga B+
Przynależność Zwiadowcy
Poprzednia przynależność Brak
Umiejętności Czarna magia,

iluzja

Garry: członek Zwiadowców, bogaty i szanowany radny miasta.

Za uszami ma dużo oszustw, przekrętów i innych grzechów (tak jak wygląda to w polityce). Wielokrotnie Edgar pracował dla Garrego jako szpieg, a w zamian zostawał oczyszczany z zarzutów. Dokonywał transakcji biznesowych z Dr.XY, który nauczył go iluzji oraz innych sztuczek. U boku Edgara pomaga w organizacji gildii.

WYGLĄD:

Wysoki, szczupły mężczyzna o krótkich, jasno granatowych włosach, jasnej karnacji i brązowych oczach, charakterystyczny wąs. Ubiera się w drogie garnitury z długim żakietem (na którym widnieje logo Zwiadowców).

OSOBOWOŚĆ:

Garry jest bardzo zadziorną i wredną postacią, która stara się załatwiać wszystko za pieniądze.Jego przeszłość to kupa przestępstw.

UMIEJĘTNOŚCI:

Swoich umiejętności używa tylko wtedy, gdy pieniądze nie wchodzą w grę. Na wysokim poziomie używa iluzji, a czarna magia tylko w ostateczności. Wykazuję się także sprytem, którymi są sztuczki magika.

CYTATY:

*Proszę przerobić ten budynek! Tak, aby każdy członek gildii mógłby znaleźć dla siebie kąt. A cena nie ma znaczenia.
*Wy mi łaski nie robicie, ale pamiętajcie, że to Ja was oczyszczam z każdego zarzutu.

CIEKAWOSTKI:

  • Jako wpływowy biznesmen dokonywał transakcji z Dr.XY oraz z Leglessem,
  • Jest głównym sponsorem Zwiadowców,
  • Edgar szpiegował dla Garrego,
  • Ma ogromne możliwości będąc radnym miasta,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki