FANDOM

Imię i

nazwisko

Eliz Eternal
Wiek Ponad 100, ale rozwój

stanął przy 36

Płeć Kobieta
Zawód Czarna wiedźma
Ranga SSS
Przynależność Szafot
Poprzednia

przynależność

Brak
Partner Mees (kiedyś)
Towarzysze Rodzeństwo upadłych
Umiejętności Czarna magia, tworzenie,

manipulacja, wskrzeszanie

Eliz: Obecnie jest liderem mrocznej gildii Szafot, była partnerka Mees, widnieje na czwartym miejscu w rankingu aren międzynarodowych, jedna z głównych antagonistów w serii.

Swoje umiejętności zawdzięcza klątwie nadaną przez swoją matkę.Jako mała dziewczynka miała być spalona na stosie, gdyż używała czarnej magii.Ostatecznie Mees ratuje życie Eliz, po czym wyruszają w podróż.Powstaje gildia Szafot dla ludzi odrzuconych przez otoczenie (wyjątkowi), jednak gildia nabiera inny charakter siejąc zamęt.

WYGLĄD:

Średniego wzrostu, szczupła z niezwykłymi kształtami o długich, czarnych włosach, bardzo jasnej karnacji, kolor oczu zmienia się wraz z humorem.Ubiera się w czarne odzienie: szata z logiem gildii (czerwona czaszka), elegancki żakiet z krawatem, a do tego spódniczka, czarne rajstopy oraz buty na obcasie.

OSOBOWOŚĆ:

Jest brutalna, kłamliwa, prowokująca, żartobliwa, ironiczna, tajemnicza oraz szczera.

UMIEJĘTNOŚCI:

Eliz jako czarny mag włada potężną mocą, która potrafi tworzyć i wskrzeszać.Uznawana jest za kusicielkę, gdzie manipuluje i prowokuje swoje ofiary, a poza tym dysponuje klątwami.

Przywołuje swoich podwładnych, którzy są upadłymi aniołami (wskrzeszone eksperymenty).

FABUŁA:

W każdym narodzie ma swoich szpiegów, więc zna wszystkie plany władz.Sprytem doprowadza do konfrontacji Drużyny Wielkiego Sojuszu z najsilniejszym członkiem Szafotu, jakim jest Dr.XY (wprowadzając w błąd Sojusz).Jednak jej plany legły w gruzach, gdyż Dr.XY zostaje pokonany i wychodzi na jaw, że jest tylko przynętą, a prawdziwy lider Szafotu nadal się ukrywa.

ARENA:

Podczas igrzysk Eliz kłóci się z Mees, gdyż ta chce zrekrutować Zaako w swe szeregi.Ostatecznie Mees nie zgadza się i grozi Eliz.

CIEKAWOSTKI:

*Z Mees była w bliższych stosunkach,

*Zajęła 5 miejsce na arenie międzynarodowej,

*Pragnie przygarnąć do gildii Zaako,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki