FANDOM

Czteroosobowa gildia Kamikadze stoi w szyku, blokując padniętą na kolana drużynę Severax'a. Nad zebranymi sojusznikami stoi legendarny Krasky - zwany człowiek kruk. Mężczyzna tworzy mnóstwo piórowych-pocisków skierowane w naszych bohaterów.
(Krasky: Średniego wzrostu, szczupły mężczyzna okryty czarnymi piórami. Ubrany w czarny płaszcz.)

  • Severax: Drużyno! Dziękuję za wszystko! [Ciekawe co u Ciebie przyjacielu...]

Pociski docierają do drużyny, jednak w ostatnim momencie odbijają się od ogromnej, niewidzialnej tarczy, która zaczyna pękać. Natomiast reszta jednostka Generals rusza dobić obrońców wrót, gdzie nagle wszyscy w pobliżu przeciwnicy zostają zamrożeni. Przed szykiem Kamikadze pojawia się postać postury chłopca.

  • Mol: Jesteś wielki!
  • Kotres: Pokonałeś ich! Mogę nazwać Cię mężczyzną!
  • Severax: Miło Cię widzieć Maciesie!
  • Krasky: Kolejna owieczka do zabicia!

Maces odwraca głowę w stronę Kamikadze, po czym informuje o śmierci ich lidera. Bung i reszta są zszokowani.

  • Maces: Jeżeli wierzycie w życie po śmierci to Korneliusz pomógł mi wyjść z czyśćca, dlatego chciałbym was lepiej poznać!

Po kolei się przedstawiają - Bung: Potężnej postury mężczyzna; Asym: Wysoki, chudy mężczyzna w masce; Trysa: Półnaga kobieta okryta chmurą. Ostatni z członków jest średniego wzrostu, szczupły mężczyzna o dłuższych, czarnych włosach - nie chce się przedstawić i z łzami w oczach rusza przed siebie, a za nim gna reszta ekipy. Krasky przywołuje wielkiego kruka, który szarżuje w Asyma. Asym wskakuje na kruka i zaczyna go ujeżdżać, wbijając swój miecz w głowę ptaka. Trysa wbija się w powietrze, po czym odkrywa swoje ciało. Kobieta wywołuje potężne chmury, które łapią i duszą kruka.

  • Krasky: ATAK PANIKI!

Kruk zaczyna się szarpać, po czym wyrzuca i zjada Asyma. Ptak ponownie szarżuje w Macesa, który sparaliżowany przygląda się atakowi ptaka. Nagle kruk wybucha przed samym chłopcem.

  • Maces: CO? OT TAK SIĘ ZABIŁ?
  • Trysa: Jak każdy... Poświęcamy życie dla sukcesu!
  • Krasky: Zapłacicie mi za mojego chowańca!

Niespodziewanie Krasky pojawia się zza plecami Macesa, po czym z jego płaszcza wylatuje mnóstwo kurków. Kruki unoszą chłopca wysoko w niebo, rozszarpując go. Z kruków wyłania się Krasky, który chce dobić ofiarę włócznią. Maces szybko blokuje atak niewidzialną tarczą, a następnie zamraża swojego przeciwnika i jego pupile, przez co chłopiec spada. Mol szybko dolatuje i łapie Macesa przed upadkiem na ziemię.
Schron:
Maximum ścina głowę psychopacie, jednak ten dalej walczy. Sue leży nieprzytomna.

  • Psychopata: Nieważne co mi zrobisz to BĘDĘ ŻYŁ!
  • Max: CZYŻBY? PRAWO RYCERZA!

Max wbija miecz w ziemię, po czym tworzy się ścieżka mieczy prosto do psychopaty. Psychopata zostaje poprzebijany różnymi mieczami. Nagle poprzebijane ciało przeciwnika zaczyna płonąć. Psychopata zamyka oczy.

  • Psychopata: Poczekam na Ciebie w piekle!

Max upada na kolana z braku energii, po czym dociera do nieprzytomnej Sue.
.
Zabójcza pięść rozpoczyna cykl stu zabójczych sierpowych na liderze Generals.

  • Zabójcza pięść: Po tym już nie wstaniesz! 97, 98, 99 i 100!

Po 100 uderzeniach π upada, a po chwili ponownie powstaje.

  • π: Żartowałem! HAHAHA...
  • Zabójcza pięść: Nikt jeszcze nie przeżył tego ataku!
  • π: Jesteście uparci jak na takie małe miasto! Muszę zmienić taktykę! DZIAŁO CHAOSU!

Na niebie flota Generals ujawnia się z kamuflażu, po czym ze statku wyłania się ogromne działo, które kumuluje powoli potężną energię.

  • π: Kwestia paru minut!
  • Zabójcza pięść: Jesteś jebnięty czy co? zabijesz swoich sojuszników!
  • π: Nic dla mnie nie znaczą, a to czyni nas wyjątkowymi!
  • Zabójcza pięść: To was zgubi! Bo dzięki współpracy i zaufaniu jesteśmy w stanie wszystko!

Zabójcza pięść jednym potężnym, prawym sierpowym uderza przeciwnika, który zostaje odbity w budynek. Na niebie obok statku manewruje Batt. π powstaje.

  • π : Pocisk za 10,9...
  • Batt: TRYB KRÓLA GARGULCÓW!

Ciało Batta przypomina kamiennego gargulca, a jego właściwości są defensywne. Batt szarżuje w środek działa statku. Widzimy jak statek z Battem w środku potężnie wybucha, a na niebie spadają resztki członków Generals spadających na spadochronach. Na każdym polu walki dochodzą wrogowie.

  • π : Co kurwa? Moje dzieciaczki dołączają się do zabawy!

Batt upada na ziemię, robiąc porządne trzęsienie.
Więzienie:

  • Demon: Przecież nas jest czterech!
  • Zaako: Ja widzę trzech...

Po chwili wyskakuje DRESZCZYK i z niesamowitą szybkością niszczy jednego z czterech demonów.

  • Dreszczyk: Miło was widzieć! Yyy... Mark co tu robisz?
  • Mark: A nic.

Demony unoszą się w powietrzu, tworząc trójkąt. Na niebie pojawia się czerwony pentagram. A zaraz pod nogami każdego z drużyny Zaako pojawiają się ogniste pentagramy, po czym drużyna teleportuje się w nieznane miejsce - zostają rozdzieleni. Każdy z nich ma przed sobą jednego przeciwnika, którym jest demon. Przed więzieniem Dreszczyk zostaje sam.

  • Dreszczyk: To jakieś żarty? zostali teleportowani do demonicznego osądu?

.

Sharky wraz z Zabójczą krwią tworzą wodny wir krwi, w którym łapią wszystkich swoich przeciwników. Przeciwnicy giną.

  • Sharky: Mam dość! Hahaha...

Zabójcza krew upada.

  • Zabójcza krew: ja też! Hahaha... W końcu nasi przeciwnicy pokonali Bractwo Starszych Panów.
  • Sharky: Co Ty gadasz?
  • Zabójcza krew: Nie bój się wszyscy przeżyli!

Ze spadochronu ląduje młody mężczyzna średniego wzrostu, szczupły o srebrnych, dłuższych włosach.

  • Sharky: Nie wygląda na mocnego! Haha...

Po chwili Zabójcza krew powstaje, gdzie podpiera się o Sharky'ego. Niespodziewanie z ogromną szybkością mężczyzna szarżuje w tę dwójkę. Sharky i Zabójcza krew upadają.

  • Sharky: Jak?
  • Mężczyzna: Po prostu!

Mężczyzna idzie przed siebie, gdzie natrafia na Stevena i Zolty.

  • Zolty: Robaczku gdzie się wybierasz?
  • Mężczyzna: Sam nie wiem.
  • Steven: Niestety dalej nie pójdziesz!

Mężczyzna w mgnieniu oka pojawia się zza Stevenem, po czym powala go kopniakiem. Zolty rusza do walki, jednak jej ataki są zbyt wolne.

  • Steven: Łyk za łykiem niczym ofiara za ofiarą!

Steven spożywa rum, po czym zaciąga się blantem - wydmuchując porządny dym, maskujący całe pole walki. Oboje ruszają do walki z mężczyzną.

  • Mężczyzna: Tym krokiem wydaliście sobie wyrok!

Po zniknięciu dymu widzimy pokonanych piratów, a mężczyzna rusza dalej - w stronę głównych wrót.
.
Adel po opatrzeniu Soryna, czuje znajomy zapach.

  • Adel: Nie mówcie mi, że On tu jest!
  • Soryn: Zostaw mnie tu. Dziękuję!

Adel wybiega ze schronu w stronę zapachu.
.
Maces tworzy niewidzialne schody i biegnie po nich. Chłopiec stojąc nad przeciwnikiem tworzy ogromną niewidzialną skorupę, którą rozbija. Rozbita skorupa kruszy się niczym szkło, jednak Krasky unika szklanych pocisków.

  • Maces: Jak? One są niewidzialne...
  • Krasky: Nie doceniasz mnie!

Krasky'emu wyrasta czarne, skrzydło, którym uderza chłopca. Macesa łapie Kotres przed upadkiem. Mężczyzna, który pokonał piratów i Zabójczą krew przybiera postać wilka - Srebrny, wielki wilkołak i rusza atakować obrońców wrót. Wilkołak szarżuje w Macesa, jednak atak blokuje Adel w formie wilkołaka.

  • Adel: Co tu robisz?
  • Mężczyzna: Opuściłem watahę! Po tym jak porwali Sarę.
  • Adel: Co Ty mówisz Paulf!?
  • Paulf: Dawno nikt mnie tak nie nazywał... hehe
  • Adel: Nie zmieniaj tematu!
  • Paulf: Po tym jak opuściłaś watahę, nasi śmiertelni wrogowie zaczęli nas atakować. Polegliśmy, więc prosiliśmy o pokój. Ich warunkiem było - Wydanie za mąż Sarę, jednak nasza decyzja nie podobała się, więc porwali ją. Teraz czekają na pełnię, przy której odbędzie się ślub dwóch głów watah.
  • Adel: Kurwa!

Słyszący wszystko Maces jest zszokowany i oburzony.

  • Adel: Mam mało czasu! Przybyłeś pomóc?
  • Paulf: Przybyłem unicestwić!

Paulf atakuje Adel. Dochodzi do walki wilkołaków. Po szarpaninie, Adel zostaje ugryziona w szyje i wyrzucona prosto w budynek.

  • Maces: ADEL!

Maces odwraca się od swojego przeciwnika, po czym biegnie w stronę kobiety. Krasky unosi się w powietrze w pogoni za chłopcem, jednak na drodze staje mu Bung. Zza plecami Macesa pojawia się Paulf - w formie człowieka i powala go kopniakiem w plecy. Chłopiec rusza do kontrataku, jednak nie potrafi trafić przeciwnika. Paulf to wykorzystuje, raniąc chłopca pazurami. Dołącza się Krasky swoim stadem kruków - chłopiec zostaje raniony z dwóch stron. Nagle ciało Macesa teleportuje się w bezpiecznie miejsce, a na jego miejsce pojawia się członek Kamikadze - ten, który nie chciał się przedstawić.

  • Maces: Wiedziałem! Jesteś synem Korneliusza. Jak Cię zwią?
  • Mężczyzna: Korneel, ale to nie ma znaczenia. Bywajcie!

Korneel zmieniwszy się miejscami z Macesem, dostaje baty od stada kruków i Paulfa.

  • Maces: Żyj dla tych, którzy poświęcili swoje życie dobru ogółu! Dla ojca, dla przyjaciół!

Korneel zaczyna serie szybkich teleportacji, gdzie teleportuje się zza plecami pobliskich wrogów, obijając ich. Jego teleportacje dorównują szybkości Paulfa - przez co staje z nim do walki. Maces powraca do walki z Kraskym, a reszta sojuszników odpycha masowy atak wroga.

  • Korneel: [Ojcze! Mam nowy cel! Będę żył dla sukcesu!]

Adel powstaje i zauważa, że zapach Paulfa jest inny niż ten, który zna.

  • Adel: Paulf jest opętany! Pomóżcie mu proszę!

Korneel pojawia się zza Paulfem, po czym próbuje zadać cios. Paulf unika ciosu i kontratakuje powalającym kopnięciem. Korneel upada. Srebrny wilk stoi za swoją ofiarą, po czym próbuje zadać cios. Niespodziewanie cios przerywa Maces, który wyłania się z lustra na ziemi i powala Paulfa.
.
Walkę Zabójczej pięści z π przerywa posłannik Generals, który jest cały okryty bandażami.

  • Posłannik: Mój Panie! Jesteśmy na straconej pozycji.
  • π: Jak to?
  • Posłannik: Elita podopiecznych, Bora, Isselt, Demon, a nawet Frosch są pokonani.
  • π: A Gurax?
  • Posłannik: Gurax zabrał Froscha i uciekł z pola walki.
  • π: Nie wstyd Ci przynosić mi takie raporty?

π zabija swojego posłannika potężną falą elektryczną - posłannik zmienia się w proch, a zostają tylko bandaże. Zabójcza pięść zaciska pięści i z wściekłością biegnie w stronę wroga, a nad jego ciałem pojawia się czerwona aura.

  • Zabójcza pięść: Jakim trzeba być dupkiem, aby zabić swojego sojusznika?
  • π: To tylko pionek!
  • Zabójcza pięść: Gnij w piekle!

Zabójcza pięść szybko dociera do przeciwnika i uderza go zabójczym, prawym sierpowym. π razi mężczyznę elektrycznym filarem, po czym upada - jest sparaliżowany. Zabójcza pięść odchodzi, jednak po kilku krokach także upada.

  • π: Przeliczyłem się? Wszystkie obliczenia były prawidłowe! Jak? Kurwa!?!

Nad sparaliżowanym ciałem π z ziemi wyłania się Gurax z nieprzytomnym Froschem.

  • Gurax: Obiecałeś uwolnić mojego syna.
  • π: Myślałeś, że jeszcze żyje?
  • π: ZAWSZE ZABIJAM ZAKŁADNIKÓW! HAHA...

Gurax tworzy potężny głaz, po czym z ogromną siłą kilkakrotnie uderza nim w π, rozpryskując krew. Ciało lidera Generals zostaje doszczętnie roztrzaskane. Gurax z Froschem znika.
.

Piekło:

Zmęczony Mark samotnie walczy z demonem, który ciągle się regeneruje.

  • Mark: Ma już dość... Gdzie jesteście?

Niespodziewanie demon pojawia się zza ofiarą, jednak Mark szybko reaguje i powala go kopniakiem.

  • Mark (telepatycznie do Zaako i Dargusa): Nie wiem czy mnie słyszycie, ale dajmy czadu! 100% panowie!
  • Zaako: Nie inaczej!
  • Dargus: Pewnie!

Dargus przybiera postać smoka, szybko unika ataki wroga, po czym powala go smoczą pięścią.
Zaako w pełnej formie demona rozrywa na pół swojego przeciwnika. Twarz demona przypominająca portal unosi się i zaczyna pochłaniać Zaako. Pan Unbeaten wkłada miecz Zaak w portal, po czym przekręca go niczym klucz. Następuje wybuch.
Ze zbroi Marka wyłania się czarny gaz, który zapełnia całą przestrzeń i maskuje użytkownika. Czarny rycerz szarżuje w demona, uderza tarczą w maskę, która upada. Ponowna szarża Marka, w której wbija miecz w twarz demona. Demon znika.

  • Mark: Super! Ale czemu nadal tu jestem?

Po chwili drużyna uwięziona w piekle zostaje teleportowana na niebie nad Unbeaten. Spadając Zaako zauważa, że Maces jest w tarapatach przez stado kruków. Zaako wspomaga swoją szarżę potężnym płomieniem, aby szybko dolecieć do chłopca. Bliski celu podpala stado drapieżców, a Maces wykorzystując sytuacje chowie się w lustrze. Zaako, Dargus i Mark upadają na ziemie przed Kraskym i Paulfem.

  • Zaako: Dziękuję! Jesteście wolni.
  • Dargus: Ale toczy się jeszcze walka!
  • Zaako: Poradzimy sobie.

Zaako wręcza swoim tymczasowym pomocnikom liścik, po czym Mark i Dargus opuszczają pole bitwy. Pan miasta wyciąga miecz, a następnie rusza na Kraskego. Na przeciw Zaako wybiega Paulf, jednak przed zderzeniem przeciwnik zostaje teleportowany przez Korneela -przez co Zaako dalej zmierza ku Kraskemu. Jednak niespodziewanie zza pleców Kraskego pojawia się Maces, który wbija sztylet w serce przeciwnika. Zdziwiony Zaako siada.

  • Zaako: No i zepsułeś mi zabawę!
  • Maces: Cały ja.

Krasky wybucha, a z dymu wylatuje mnóstwo kruków, które Zaako podpala. Tylko jednemu krukowi udaje się uciec.

  • Ocalały kruk: Jeszcze was dopadnę!

Korneel obija Paulfa.

  • Korneel: [Jak wypędzić opętanie?] PODMIANA CIAŁ!

Dusza Korneela wchodzi do ciała Paulfa, przez co opuszczone ciało Korneela upada. Paulf pada na kolana. Korneel podróżuje w umyśle ofiary opętania - tam widzi nieprzytomnego Paulfa, nad którym stoi ciemna postać.

  • Korneel: Kim Ty kurwa jesteś?
  • Postać: Jam jest zwiastun!
  • Korneel: Opuść te ciało! Generals to już przeszłość!
  • Zwiastun: Zdumiewające, że takie śmieszne miasto odparło atak Generals.

Korneel podbiega do Zwiastuna, po czym stosuje na nim dźwignie.

  • Zwiastun: To na nic! Immortals was zgładzi!
  • Korneel: POWRÓT!

Dusza Korneela trzymającego Zwiastuna wraca do swojego ciała. Paulf upada. Korneel w swoim umyśle ubezwłasnowolnia Zwiastuna.

  • Zwiastun: To na nic!

.

Wszyscy zdolni do walki zabijają resztę armii Generals. Unbeaten wychodzi zwycięsko z obrony miasta, jednak straty i zniszczenia są ogromne. Nasi bohaterowie przemęczeni i ranni prawie całą dobową walką pomagają ciężko rannym oraz sprzątać zwłoki. Szpitale zapełnione po brzegi rannymi i tymi poległymi, a mieszkańcy opuszczają schron - rozkładają namioty i zaczynają renowacje miasta, gdyż ich dobytki są doszczętnie zniszczone. Na placu apelacyjnym przed pałacem zbierają się wszyscy. na podest wchodzi Edgar, któremu Maces pomaga chodzić oraz Zaako - obok podestu widać kupę zwłok członków Generals, a obok tego ładnie ułożonych kilka rządów zabezpieczonych ciał poległych sojuszników.

  • Edgar: Na początku Chciałbym prosić o minutę ciszy dla naszych poległych bohaterów.

Po minucie ciszy widzimy na twarzach mieszkańców Unbeaten ogromny smutek i płacz.

  • Edgar: Śmierć każdego kiedyś czeka - jedni szybciej, drudzy później. Ostatecznie wszyscy się tam spotkamy!
  • Maces: [Ciekawe co u Ciebie Yusa...]

Zaako robi krok do przodu, po czym potężnym podmuchem ognia podpala zwłoki Generals. Natomiast zwłoki sojuszników zostają wynoszone na cmentarz przez służby. Nadchodzi niezręczna cisza.

  • Zaako: Dziś dokonaliśmy niesamowitego! Wróg, który nękał nasze państwo został zgładzony. Unbeaten przechodzi do historii, a nasze imiona zostaną zapamiętane. Dziś opijmy wszystkie żale, aby jutro odbudować nasz dom!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki